KONKURS PLASTYCZNY „ORZEŁ BIAŁY- NASZA DUMA”

(etap szkolny)

Uczniowie naszej szkoły, w odpowiedzi na propozycję Senatu Polski, wykonali  prace plastyczne, których motywem przewodnim był orzeł symbolizującego wszystkie okresy trwania polskiej państwowości od Mieszka I do czasów współczesnych.
Celem konkursu było rozwijanie zainteresowania znaczeniem polskich symboli narodowych wśród dzieci i młodzieży, popularyzacja wiedzy i świadomości o godle, jako jednym z  symboli państwa polskiego, motywowanie uczniów do rozwijania pasji historycznych i artystycznych, zaangażowanie nauczycieli, dzieci i młodzieży w propagowanie pozytywnego wzorca nowoczesnego patriotyzmu.


W etapie szkolnym konkursu wzięło udział  80 uczniów z klas IV-VII PSP oraz II i III PG.
Prace plastyczne, które powstały pod kierunkiem pań: Beaty Rosińskiej i Anny Kosiec  zostały wykonane w różnych technikach plastycznych i prezentowały wysoki poziom artystyczny. Wszystkie wykonane przez uczniów prace zostały wyeksponowane na wystawie, którą można było oglądać w miesiącu listopadzie na terenie szkoły. Zostały również zaprezentowane na akademii z okazji Święta Odzyskania Niepodległości, która odbyła się naszej szkole w dniu 10.11.2017 r.
Został przeprowadzony etap szkolny konkursu, w którym komisja  w składzie: wicedyrektor Bogusława Marszałek, Jolanta Prawda, Konrad Gałka, Beata Rosińska i  Anna Kosiec wyłoniła najlepsze prace.

I miejsce - Łukasz Sadowski kl. IV a szkoła podstawowa
II miejsce – Patrycja Poneta kl. IV b szkoła podstawowa
III miejsce – Jakub Bednarek kl. II d gimnazjum

Wyróżnienia:
Agata Kępczyńska kl. VII c, Karol Godek kl.VI b, Aleksandra Wożniak kl. III d gimnazjum, Dominika Golińska kl. VII a, Julia Pieczeniak  kl. III b, Anna Tokarska kl. VII c, Julia Siwak kl. IV c, Mateusz Kaleta kl. V b.
Zgodnie z regulaminem Konkursu  autorzy trzech najlepszych prac zostaną zgłoszeni, jako reprezentanci szkoły do etapu ogólnopolskiego.

Anna Kosiec

Sunday the 22nd. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie. Hostgator coupon - All rights reserved.