Harmonogram realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2015/16
Utworzono: poniedziałek, 14 wrzesień 2015
Opublikowano
Wrzesień 2015
- Zapoznanie uczniów z ideą realizacji szkolnych projektów edukacyjnych (koordynatorzy, wychowawcy).
- Podanie przez nauczycieli i uczniów propozycji tematów projektowych.
- Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych.
- Wybór przez uczniów tematów, opiekunów i grup projektowych.
- Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dwóch tablic ogłoszeń (jedna na holu głównym, druga w pokoju nauczycielskim), na których to znajdować się będą aktualizowane informacje na temat realizacji szkolnych projektów.
Październik 2015
- Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
- Informacja na Radzie Pedagogicznej na temat regulaminu szkolnych projektów, rozdanie wychowawcom i opiekunom projektów potrzebnej dokumentacji, zapoznanie z harmonogramem realizacji szkolnych projektów.
- Początek realizacji szkolnych projektów przez uczniów.
- Wypełnienie wstępnej dokumentacji przez opiekunów grup projektowych.
Listopad 2015 – luty 2016
- Praca nad realizacją projektów edukacyjnych.
- Konsultacje z koordynatorami szkolnych projektów.
Luty 2016
- Pierwszy pokaz szkolnych projektów edukacyjnych 17-18.02.2016 r.
Marzec 2016
- Drugi pokaz wyróżnionych szkolnych projektów edukacyjnych-02.03.2014 r.
- Zebranie dokumentacji.
- Zgranie płyty.
Czerwiec 2016
- Przedstawienie przez szkolnego koordynatora Radzie Pedagogicznej sprawozdania z realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.
- Podsumowanie realizacji szkolnych projektów.
- Zebranie wniosków na następny rok szkolny.
D. Bujak, M. Kuśmierczyk