Harmonogram realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2015/16

Utworzono: poniedziałek, 14 wrzesień 2015 Opublikowano

 Wrzesień 2015

  • Zapoznanie uczniów z ideą realizacji szkolnych projektów edukacyjnych (koordynatorzy, wychowawcy).
  • Podanie przez nauczycieli i uczniów propozycji tematów projektowych.
  • Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych.
  • Wybór przez uczniów tematów, opiekunów i grup projektowych.
  • Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dwóch tablic ogłoszeń (jedna na holu głównym, druga w pokoju nauczycielskim), na których to znajdować się będą  aktualizowane informacje na temat realizacji szkolnych projektów.

Październik  2015

  • Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
  • Informacja na Radzie Pedagogicznej na temat regulaminu szkolnych projektów, rozdanie wychowawcom i opiekunom projektów potrzebnej dokumentacji, zapoznanie z harmonogramem realizacji szkolnych projektów.
  • Początek realizacji szkolnych projektów przez uczniów.
  • Wypełnienie wstępnej dokumentacji przez opiekunów grup projektowych.

Listopad 2015 – luty 2016

  • Praca nad realizacją projektów edukacyjnych.
  • Konsultacje z koordynatorami szkolnych projektów.

Luty 2016

  • Pierwszy pokaz szkolnych projektów edukacyjnych 17-18.02.2016 r.

Marzec 2016

  • Drugi pokaz wyróżnionych szkolnych projektów edukacyjnych-02.03.2014 r.
  • Zebranie dokumentacji.
  • Zgranie płyty.

Czerwiec 2016

  • Przedstawienie przez szkolnego koordynatora Radzie Pedagogicznej sprawozdania z realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.
  • Podsumowanie realizacji szkolnych projektów.
  • Zebranie wniosków na następny rok szkolny.

 

D. Bujak, M. Kuśmierczyk

Sunday the 22nd. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie. Hostgator coupon - All rights reserved.