Harmonogram pracy nad realizacją projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014
Opublikowano
1. Wrzesień
- Propozycje tematów projektowych
- Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych
- Czynności organizacyjne (wybór przez uczniów opiekunów projektu i grup projektowych)
2. Październik
- Przygotowanie przez koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
- Początek realizacji przez uczniów projektów edukacyjnych.
- Wypełnienie przez opiekunów wstępnej dokumentacji:
- Karty projektu edukacyjnego (zał.2 - str. 1, 2)
- Harmonogramu konsultacji opiekuna projektu ze szkolnym koordynatorem-zał.3 (dostępny na tablicy ogłoszeń w pokoju nauczycielskim PG).
- Oświadczenia - zał. 6 (dostępny na tablicy ogłoszeń w pokoju nauczycielskim PG).
3. Listopad - Luty
- Praca nad realizacją projektu edukacyjnego.
4. Pokaz projektu edukacyjnego: 13 i 14 lutego 2014r.
Opiekunom i uczniom życzymy owocnej pracy nad realizacją projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.
Koordynatorzy projektów:
D. Bujak, M. Kuśmierczyk