Wpłaty na obiady w szkolnej stołówce
Miesiąc grudzień 2025 r.
konto
05 9115 0002 0030 0300 0332 0001
Na wpłacie podajemy imię i nazwisko korzystającego ze stołówki oraz klasę.
W tytule wpłaty przelewu podajemy szkołę, klasę, miesiąc i rok, na który wykupywane są obiady.
* Wpłaty dokonujemy z góry na dany miesiąc do 24 listopada (prosimy o terminowe wpłaty) obejmujący okres żywienia:
od 01 do 19 grudnia 2025 r.
(15 dni roboczych) kwota za obiady 90,00 zł
*Zwrot(rodzice odliczają przy kolejnej wpłacie) za niewykorzystane obiady następuje od następnego dnia po zgłoszeniu nieobecności.
* Nieobecność zgłaszamy telefonicznie u intendenta tel. 574002802.
Prosimy o wpłacenie kwoty podanej w informacji, bez dokonywania zaokrągleń. (nadpłat nie zwracamy)
Zgłoszone nieobecności po uzgodnieniu z intendentką odliczamy w kolejnych miesiącach.
UWAGA, OD STYCZNIA ZMIANA NUMERU KONTA, WIĘC W GRUDNIU WPŁATY NA STYCZEŃ BĘDĄ JUŻ NA NOWY NUMER.
Wysokość wpłaty za miesiąc grudzień
(15 dni): 90,00 zł ( 6,00zł x15dni = 90,00zł)




