Harmonogram realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2015/16

 Wrzesień 2015

  • Zapoznanie uczniów z ideą realizacji szkolnych projektów edukacyjnych (koordynatorzy, wychowawcy).
  • Podanie przez nauczycieli i uczniów propozycji tematów projektowych.
  • Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych.
  • Wybór przez uczniów tematów, opiekunów i grup projektowych.
  • Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dwóch tablic ogłoszeń (jedna na holu głównym, druga w pokoju nauczycielskim), na których to znajdować się będą  aktualizowane informacje na temat realizacji szkolnych projektów.

Październik  2015

  • Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
  • Informacja na Radzie Pedagogicznej na temat regulaminu szkolnych projektów, rozdanie wychowawcom i opiekunom projektów potrzebnej dokumentacji, zapoznanie z harmonogramem realizacji szkolnych projektów.
  • Początek realizacji szkolnych projektów przez uczniów.
  • Wypełnienie wstępnej dokumentacji przez opiekunów grup projektowych.

Listopad 2015 – luty 2016

  • Praca nad realizacją projektów edukacyjnych.
  • Konsultacje z koordynatorami szkolnych projektów.

Luty 2016

  • Pierwszy pokaz szkolnych projektów edukacyjnych 17-18.02.2016 r.

Marzec 2016

  • Drugi pokaz wyróżnionych szkolnych projektów edukacyjnych-02.03.2014 r.
  • Zebranie dokumentacji.
  • Zgranie płyty.

Czerwiec 2016

  • Przedstawienie przez szkolnego koordynatora Radzie Pedagogicznej sprawozdania z realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.
  • Podsumowanie realizacji szkolnych projektów.
  • Zebranie wniosków na następny rok szkolny.

 

D. Bujak, M. Kuśmierczyk

Nagroda za realizację szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015.

Zgodnie z regulaminem zespołowej realizacji projektów edukacyjnych uczniowie wyróżnionych grup projektowych za realizację szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 otrzymali „Nagrodę Wójta”.

46 uczniów wraz z opiekunami: p. Renatą Bieniek, p. Bożeną Alberską –Orzechowska, p. Beatą Czerwińską, p. Eweliną Barszcz, p. Jadwigą Bednarek pojechało 26 maja 2015r. na edukacyjną wycieczkę do Sandomierza.

Czytaj więcej...

II część pokazów szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015.

W bieżącym roku szkolnym projekty edukacyjne realizowane były pod  hasłem:

„Każda praca jest możliwa do wykonania, jeśli podzielić ją na małe odcinki”.

II część prezentacji projektów odbyła się 24 kwietnia 2015 r. w PG w Wolanowie.

Jej celem było wyłonienie spośród wyróżnionych w I części pokazów zespołów projektowych, które ubiegać się będą o zdobycie głównej  nagrody.

Czytaj więcej...

Sprawozdanie z przebiegu I części pokazów szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015

W bieżącym roku szkolnym projekty edukacyjne realizowane były pod hasłem:

„Każda praca jest możliwa do wykonania, jeśli podzielić ją na małe odcinki”.

I część prezentacji projektów odbyła się 09 i 10 kwietnia 2015r. w PG w Wolanowie.

Grupy projektowe

Pokazy projektów

Czytaj więcej...

Wycieczka do Kielc - nagroda dla grup wyróżnionych w projektach edukacyjnych

Dnia 28 marca 2014r. uczniowie z klas 2 Publicznego Gimnazjum w Wolanowie pojechali na wycieczkę do Kielc.  Wyjazd ten był nagrodą dla grup, które zdobyły I-III miejsca w projektach edukacyjnych w bieżącym roku. Opiekunami były: p. Magdalena Prasek, p. Ewa Walkiewicz, p. Małgorzata Wróbel oraz p. Janina Laskowska.

Czytaj więcej...

II część prezentacji szkolnych projektów edukacyjnych.

II część prezentacji szkolnych projektów edukacyjnych odbyła się 13 marca 2014r. w PG w Wolanowie. Grup projektowych ubiegających się o nagrodę było dziesięć. W skład tych zespołów projektowych wchodzili uczniowie, którzy byli wyróżnieni w I części pokazów projektowych.

Czytaj więcej...

I część pokazów szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014.

W bieżącym roku szkolnym projekty edukacyjne realizowane były pod  hasłem: „Wiedza nie wystarczy, musimy ją stosować. Wola nie wystarczy, musimy działać”.


Czytaj więcej...

Dyżury koordynatorów projektu

 p. Dorota Bujak

poniedziałek 9.40 – 10.25
czwartek 10.40 – 11.25

p. Małgorzata Kuśmierczyk

poniedziałek 14.10 – 14.55
czwartek 14.10 – 14.55

 Uczniowie oraz ich opiekunowie mogą korzystać z pracowni komputerowej w celu przygotowania niezbędnych materiałów, prezentacji itp.
 

Harmonogram pracy nad realizacją projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014

1.    Wrzesień

    • Propozycje tematów projektowych
    • Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych
    • Czynności organizacyjne (wybór przez uczniów opiekunów projektu i grup projektowych)

2.    Październik

  • Przygotowanie przez koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
  • Początek realizacji przez uczniów projektów edukacyjnych.
  • Wypełnienie przez opiekunów wstępnej dokumentacji:
    • Karty projektu edukacyjnego (zał.2 - str. 1, 2)
    • Harmonogramu konsultacji opiekuna projektu ze szkolnym koordynatorem-zał.3 (dostępny na tablicy ogłoszeń w pokoju nauczycielskim PG).
    • Oświadczenia - zał. 6 (dostępny na tablicy ogłoszeń w pokoju nauczycielskim PG).

3.    Listopad - Luty

  • Praca nad realizacją projektu edukacyjnego.

4.  Pokaz projektu edukacyjnego:  13 i 14 lutego 2014r.

 

Opiekunom i uczniom życzymy owocnej pracy nad realizacją projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.

  Koordynatorzy projektów:
D. Bujak, M. Kuśmierczyk
 

Sunday the 22nd. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie. Hostgator coupon - All rights reserved.