Harmonogram realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2015/16
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 14 wrzesień 2015
Wrzesień 2015
- Zapoznanie uczniów z ideą realizacji szkolnych projektów edukacyjnych (koordynatorzy, wychowawcy).
- Podanie przez nauczycieli i uczniów propozycji tematów projektowych.
- Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych.
- Wybór przez uczniów tematów, opiekunów i grup projektowych.
- Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dwóch tablic ogłoszeń (jedna na holu głównym, druga w pokoju nauczycielskim), na których to znajdować się będą aktualizowane informacje na temat realizacji szkolnych projektów.
Październik 2015
- Przygotowanie przez szkolnych koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
- Informacja na Radzie Pedagogicznej na temat regulaminu szkolnych projektów, rozdanie wychowawcom i opiekunom projektów potrzebnej dokumentacji, zapoznanie z harmonogramem realizacji szkolnych projektów.
- Początek realizacji szkolnych projektów przez uczniów.
- Wypełnienie wstępnej dokumentacji przez opiekunów grup projektowych.
Listopad 2015 – luty 2016
- Praca nad realizacją projektów edukacyjnych.
- Konsultacje z koordynatorami szkolnych projektów.
Luty 2016
- Pierwszy pokaz szkolnych projektów edukacyjnych 17-18.02.2016 r.
Marzec 2016
- Drugi pokaz wyróżnionych szkolnych projektów edukacyjnych-02.03.2014 r.
- Zebranie dokumentacji.
- Zgranie płyty.
Czerwiec 2016
- Przedstawienie przez szkolnego koordynatora Radzie Pedagogicznej sprawozdania z realizacji szkolnych projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.
- Podsumowanie realizacji szkolnych projektów.
- Zebranie wniosków na następny rok szkolny.
D. Bujak, M. Kuśmierczyk
Nagroda za realizację szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015.
Zgodnie z regulaminem zespołowej realizacji projektów edukacyjnych uczniowie wyróżnionych grup projektowych za realizację szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 otrzymali „Nagrodę Wójta”.
46 uczniów wraz z opiekunami: p. Renatą Bieniek, p. Bożeną Alberską –Orzechowska, p. Beatą Czerwińską, p. Eweliną Barszcz, p. Jadwigą Bednarek pojechało 26 maja 2015r. na edukacyjną wycieczkę do Sandomierza.
II część pokazów szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015.
W bieżącym roku szkolnym projekty edukacyjne realizowane były pod hasłem:
„Każda praca jest możliwa do wykonania, jeśli podzielić ją na małe odcinki”.
II część prezentacji projektów odbyła się 24 kwietnia 2015 r. w PG w Wolanowie.
Jej celem było wyłonienie spośród wyróżnionych w I części pokazów zespołów projektowych, które ubiegać się będą o zdobycie głównej nagrody.
Sprawozdanie z przebiegu I części pokazów szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015
W bieżącym roku szkolnym projekty edukacyjne realizowane były pod hasłem:
„Każda praca jest możliwa do wykonania, jeśli podzielić ją na małe odcinki”.
I część prezentacji projektów odbyła się 09 i 10 kwietnia 2015r. w PG w Wolanowie.
Grupy projektowe
Pokazy projektów
Wycieczka do Kielc - nagroda dla grup wyróżnionych w projektach edukacyjnych
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 08 kwiecień 2014
Dnia 28 marca 2014r. uczniowie z klas 2 Publicznego Gimnazjum w Wolanowie pojechali na wycieczkę do Kielc. Wyjazd ten był nagrodą dla grup, które zdobyły I-III miejsca w projektach edukacyjnych w bieżącym roku. Opiekunami były: p. Magdalena Prasek, p. Ewa Walkiewicz, p. Małgorzata Wróbel oraz p. Janina Laskowska.
II część prezentacji szkolnych projektów edukacyjnych.
II część prezentacji szkolnych projektów edukacyjnych odbyła się 13 marca 2014r. w PG w Wolanowie. Grup projektowych ubiegających się o nagrodę było dziesięć. W skład tych zespołów projektowych wchodzili uczniowie, którzy byli wyróżnieni w I części pokazów projektowych.
I część pokazów szkolnych projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014.
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 03 marzec 2014
W bieżącym roku szkolnym projekty edukacyjne realizowane były pod hasłem: „Wiedza nie wystarczy, musimy ją stosować. Wola nie wystarczy, musimy działać”.
Dyżury koordynatorów projektu
p. Dorota Bujak
poniedziałek 9.40 – 10.25
czwartek 10.40 – 11.25
p. Małgorzata Kuśmierczyk
poniedziałek 14.10 – 14.55
czwartek 14.10 – 14.55
Uczniowie oraz ich opiekunowie mogą korzystać z pracowni komputerowej w celu przygotowania niezbędnych materiałów, prezentacji itp.
Harmonogram pracy nad realizacją projektów edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014
1. Wrzesień
- Propozycje tematów projektowych
- Zatwierdzenie przez Panią Dyrektor tematów projektów edukacyjnych
- Czynności organizacyjne (wybór przez uczniów opiekunów projektu i grup projektowych)
2. Październik
- Przygotowanie przez koordynatorów dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów edukacyjnych.
- Początek realizacji przez uczniów projektów edukacyjnych.
- Wypełnienie przez opiekunów wstępnej dokumentacji:
- Karty projektu edukacyjnego (zał.2 - str. 1, 2)
- Harmonogramu konsultacji opiekuna projektu ze szkolnym koordynatorem-zał.3 (dostępny na tablicy ogłoszeń w pokoju nauczycielskim PG).
- Oświadczenia - zał. 6 (dostępny na tablicy ogłoszeń w pokoju nauczycielskim PG).
3. Listopad - Luty
- Praca nad realizacją projektu edukacyjnego.
4. Pokaz projektu edukacyjnego: 13 i 14 lutego 2014r.
Opiekunom i uczniom życzymy owocnej pracy nad realizacją projektów edukacyjnych w bieżącym roku szkolnym.
Koordynatorzy projektów:
D. Bujak, M. Kuśmierczyk